Tururi virtuale

Ariadna
   Caută:
   

Nr: 42-43
Ianuarie-Februarie 2008

Braşovul la Bruxelles
Meeting in Brussels
Reabilitarea Bisericii ?Sfântul Nicolae?
The renewal of ?Sf. Nicolae? Church
Le ravalement de l?Eglise ?Sf. Nicolae?
Il restauro della Chiesa ?Sf. Nicolae?
Bucătăria tradiţională braşoveană
Brasov?s Authentic
Authentique de Brasov
Autentico di Brasov
Banca Mondială sprijină Braşovul
The Roundabout Road
La voie-détour de Brasov
La tangenziale di Brasov
Bilanţul Instituţiei Prefectului
The Prefect?s Institution Balance
Le Bilan de l?Institution du Préfet
Il bilancio dell?Istituzione del Prefetto
Fosnich - Obicei specific la Rupea, Homorod, Buneşti, Dăişoara
The Vicinity
Les Voisinages
Le Vicinanze
Informator turistic la Bran
Touring Informant at Bran
Informateur touristique à Bran
Informatore turistico a Bran
Codlea, oraşul din Ţara Bârsei
The Town of Flowers
La ville des fleurs
La città dei fiori
Iarna la Predeal
Predeal in Winter
Predeal en hiver
Predeal nell?inverno
Unirea Principatelor Române
The Feast of January 24
La fête du 24 Janvier
La festa del 24 Gennaio
Omagiu lui Valentin Bakfark
The Renaissance Year
L?Anno Rinascimentale
Consulat britanic la Braşov
British Consulate at Brasov
Consulat Britannique à Brasov
Consolato Britannico a Brasov
Teliu, capitala melcilor
The Snails Factory
La Fabrique d?Escargots
La Fabbrica di Lumache
Aro-Palace - Turism de cinci stele la Braşov
Five stars tourism
Tourisme de 5 étoiles
Turismo di cinque stelle
Dezvoltarea metropolitană
Metropolitan Strategy in Brasov
Stratégie métropolitaine à Brasov
Strategia metropolitana a Brasov
Hiperdia - 10 ani de activitate
Hiperdia: 10 years after
Hiperdia, 10 ans après
Hiperdia, 10 anni dopo
Serviciul Evidenţa Persoanelor, modernizat
Voice-Data Communications
Comunicazioni Voce-Dati

Despre Brașov Cultură și tradiții Arhiva Redacția Contact

Banca Mondială sprijină Braşovul


     


La începutul lunii decembrie, la Consiliul Judeţean Braşov, ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a făcut o vizită de lucru la Braşov, unde s-a întâlnit cu reprezentantul Băncii Mondiale Henri Kerali şi cu reprezentanţii administraţiei publice judeţene pentru execuţia variantei ocolitoare a municipiului Braşov. Varianta de ocolire Braşov a fost supusă numeroaselor dezbateri cu autorităţile locale şi este deja inclusă în Planul de Urbanism General al Municipiului Braşov. Soluţia prezentată este concepută ca fiind o centură de mare viteză pentru durata medie, cu finanţare BIRD şi va face legătura între autostrada Bucureşti ? Braşov şi autostrada Transilvania, având o lungime totală de aproximativ 23 km.

Rezolvarea problemelor de trafic

Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a precizat că proiectul este în curs de elaborare şi a discutat deja cu Henri Kerali, reprezentantul Băncii Mondiale, privind finanţarea. Investiţia urmează să fie analizată în detaliu, iar proiectarea este asigurată de Societatea Parsons Brinckerhoff Ltd. in joint venture cu Search Corporation SRL. ?Prin execuţia acestei Variante ocolitoare se urmăreşte rezolvarea problemelor de trafic greu care afectează circulaţia în municipiul Braşov, astfel va fi decongestionat traficul pe străzile municipiului, se vor reduce timpii de aşteptare la semafoare precum şi emisiile de noxe produse de autovehicule, protejându-se astfel clădirile şi monumentele din zona veche a oraşului, redându-i aspectul de oraş turistic?, a precizat Orban.

Protejarea patrimoniului natural

Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, a arătat că aliniamentul Variantei Braşov a fost condiţionat de protejarea patrimoniului natural al zonei: ?Astfel, s-a căutat evitarea zonelor protejate din regiunea Hărman, unde se află binecunoscutul Deal Lempeş şi zona mlaştinilor din apropiere, în partea de nord a oraşului Braşov şi evitarea celorlalte zone protejate întâlnite pe parcursul lucrărilor. S-a avut în vedere şi dezvoltarea municipiului Braşov, în zona de nord, unde a fost reţinut un culoar pentru traseul Variantei Braşov. S-a ţinut cont de proprietarii care au executate clădiri, parcuri industriale, unităţi militare etc.?.

Traseul ocolitoarei

Traseul variantei Braşov porneşte din intersecţia Drumului Judeţean Braşov-Întorsura Buzăului, traversează Triajul CFR şi se intersectează cu DN 11 Braşov ? Târgu Secuiesc şi CF 400 Braşov ? Sfântu Gheorghe, unde este prevăzut un nod rutier. Următoarele noduri rutiere se află la intersecţia cu drumul naţional Braşov ? Sighişoara şi cu drumul judeţean care va permite accesul la Aeroportul Braşov ? Ghimbav, inclus în planurile de dezvoltare a zonei. Mai este prevăzut un nod rutier cu viitoarea autostradă Transilvania, punctul final fiind prevăzut la intersecţia cu DN Braşov ? Sibiu, înainte de municipiul Codlea.
Henri Kerali, reprezentantul Băncii Mondiale, a declarat că este mulţumit de felul în care au decurs discuţiile şi că este încântat să sprijine Braşovul prin realizarea acestei investiţii, menţionând că Banca Mondială a sprijinit România cu 350 milioane de euro.






PROMO




Copyright © Fundatia Umana
Created by S.C. Twin SoftWare S.R.L. Braşov