Tururi virtuale

Ariadna
   Caută:
   

Nr: 146-149
Septembrie-Decembrie 2016

Județul Brașov, oferta turistică
Brasov County, touristic offer
Das Tourismusangebot des Kreises Kronstadt
Brassó megye turisztikai ajánlata
Neotour ? Vacanțe la înălțime
Neotour ? Vacations on heights
Neotour - Urlaub auf der Höhe
Neotour - vakáció a magasban
Salvamont, pregătit de iarnă
Mountain Rescue, prepared for winter
Salvamont-Bergwacht bereit für den Winter
A Salvamont felkészült a télre
Vânătorii de Munte - 100 de ani
Mountain Infantry - 100 years
Ein Jahrhundert seit Gründung dieser Waffengattung
Hegyivadászok - 100 év
Cor cu tenori femei, la Dumbrăviţa
Female tenor choir in Dumbravita
Frauen als Tenor in Dumbrăvița
Női tenorkórus Szúnyogszéken
Feldioara: "Jocul Ursului"
Female tenor choir in Dumbravita
Marienburg: "Der Bärentanz"
Földvár: Medvetánc
Pădurile bătrâne de la Homorod
Old forests in Homorod
Die alten Wälder bei Hamruden
Homoródi szekuláris erdők
Mândra - Muzeul de pânze şi poveşti
Mandra ? A museum of fabrics and stories
Mândra ? Das Tuch- und Märchenmuseum
Mundra ? Vászon és Mesék Múzeuma
Ceremonial nocturn la Moieciu
Night ceremony in Moieciu
Nächtliche Feier in Moieciu
Éjszakai ceremónia Moécsen
Contactează dinozaurii!
Get in contact with the dinosaurs!
Triff die Dinos
Lépj kapcsolatba a dinókkal!
Orașul Zărnești - Reper turistic
Zarnesti town ? touristic mark
Zărnești ? Touristische Kennzeichen
Zernyest város turistacélpont
Doripesco, relaxare gastronomică
Doripesco, gastronomic relaxation
Doripesco ? gastronomische Erholung
Doripesco, gasztronómiai kényeztetés

Despre Brașov Cultură și tradiții Arhiva Redacția Contact

Județul Brașov, oferta turistică





     



Oferta Județului Brașov la Târgul de Turism al României, desfășurat în perioada 17 - 20 noiembrie 2016 la București, este una nouă și se bazează pe cultură, natură și sport.
Președintele Consiliului Județean (CJ) Brașov, Adrian Veștea, a declarat: "În perioada 17 ? 20 noiembrie 2016, Consiliul Județean Brașov (CJ) a participat la Târgul de Turism al României (TTR ediția de toamnă) ca partener al Autorității Naționale de Turism (ANT) pentru promovarea Convenției Carpatice și a ofertei turistice județene pentru perioada de iarnă 2016 ? primăvară 2017."

Concept nou de promovare

ANT își dorește să promoveze România prin intermediul unui concept nou, care pune accent pe tehnologiile din domeniul digital. De aceea, în standul de anul acesta a existat un singur desk, cel al ANT. Consiliul Județean Brașov a avut un infochișoc cu monitor cu ecran touch-screen LCD și sistem audio, care a fost colantat cu brandul ROMÂNIA, logo-ul Convenției Carpatica și logo-ul Județului Brașov. Aici turiștii au vizionat filmulețe ale obiectivelor din zona Brașovului.

Tehnologia high tech

Promovarea Județului Brașov s-a făcut cu tehnologie high tech. De la Brașov, un ghid a transmis live, timp de 15-20 minute, un tur/obiectiv principal cu monumente, atracții turistice sau cu tradițiile zonei. Pe parcursul zilelor de târg au fost prezentate live-uri din Brașov. Au mai rulat două clipuri de prezentare, emblematice pentru județul Brașov.
În cadrul târgului, Autoritatea Națională pentru Turism, în parteneriat cu Consiliul Județean Brașov, a organizat și Conferința "Managementul Destinației Carpații României", unde a fost prezentat Managementul Destinației Carpații României, prin sprijinirea Platformei de Coordonare a Turismului Durabil a Convenției Carpatice.

Tursimul durabil

Menționăm că în 2016, la întâlnirea Grupului de Lucru pe Turism a Convenției Carpatice, desfășurată la Brașov, s-a decis crearea a trei Centre pentru Turismul Durabil în România (Brașov), Polonia și Ucraina. În luna noiembrie a acestui an, Județul Brașov a semnat cu Autoritatea Națională de Turism un protocol de colaborare privind înființarea și funcționarea Centrului Brașov din cadrul Platformei de Dezvoltare a Turismului Durabil în Carpați.






PROMO




Copyright © Fundatia Umana
Created by S.C. Twin SoftWare S.R.L. Braşov